Jutjat de Pau de Figuerola del Camp

El Jutjat de Pau, òrgan unipersonal amb jurisdicció al terme municipal, és el primer esglaó de l’aparell judicial, i existeix en tots aquells municipis on no hi ha Jutjat de Primera Instància i Instrucció.

La persona que ostenta el càrrec és elegida pel ple de l’ajuntament del municipi i nomenada pel Tribunal Superior de Justícia de Catalunya, en aquest cas, i exerceix les funcions jurisdiccionals corresponents als Jutjats de Pau per un període de quatre anys, tal i com es disposa en el Reglament 3/1995, de 7 de juny, dels Jutges de Pau.

Des del Jutjat de Pau del municipi s’informa que l’atenció al ciutadà es farà mitjançant CITA PRÈVIA trucant al número de telèfon 977630175, o bé a través de correu electrònic a aj.figuerola@altanet.org .