Bases del Concurs Fotogràfic de Figuerola del Camp

El cafè de la Cooperativa de Sant Jaume, sempre ha estat un punt de reunió i unió de la gent del poble de Figuerola, i un referent de la nostra història. Amb motiu de la renovació de la imatge del cafè, us volem proposar de participar en un concurs de fotografies per decorar les parets del cafè. ORGANITZADOR Les cafeteres del cafè, amb la col·laboració de la Cooperativa de Sant Jaume i l’Ajuntament de Figuerola del Camp. QUAN SE CELEBRA? El concurs tindrà lloc en el període comprès entre el dia 22 de juny i el 15 de juliol de 2015. No s’admetran fotografies fora d’aquestes dates. QUI POT PARTICIPAR? Tothom qui ho vulgui REQUISITS DE LES FOTOGRAFIES A CONCURS  La temàtica de les fotografies ha de ser Imatges de Figuerola del Camp i la seva gent  Es podran presentar un màxim de 2 fotografies  Les fotografies que es presentin no podran haver estat premiades en altres concursos.  Només existirà el format digital. S’admeten fotografies en color i fotografies en blanc i negre.  Les fotografies es presentaran en format JPEG. La seva mida màxima serà de 5360 x3560 píxels i la mínima serà de 3543 x 2362 píxels, amb 300 punts de polzada.  Quedaran expressament excloses les imatges producte de fotomuntatge o que hagin estat manipulades mitjançant afegits, supressions o desplaçaments dels elements visuals de la imatge.  Les fotografies es trametran per correu electrònic a l’adreça henut1@hotmail.com. S’Enviaran d’una en una i aniran identificades de la següent manera: Títol, nom i cognom de l’autor, telèfon de contacte i mail. MECÀNICA DEL CONCURS Finalitzat el període de concurs, les fotografies quedaran exposades a la Piscina Municipal entre 18 i el 26 de juliol de 2015. Fins el 23 tothom que ho vulgui podrà votar quina de les fotografies els hi agrada més. No s’admetrà més d’un vot per persona i fotografia. La foto més votada serà una de les guanyadores. Les altres dues seran escollides per un jurat integrat per un membre representant de cadascuna de les entitats/associacions del poble i un representant de l’Ajuntament. El veredicte de les tres fotografies premiades es donarà a conèixer en el transcurs del “Sopar de Motxilla” que se celebrarà el diumenge 26 de juliol. PREMI Les tres imatges premiades seran reproduïdes, emmarcades i exposades permanentment al cafè de la Cooperativa. Als tres finalistes se’ls entregarà un obsequi recordatori de la seva participació al concurs. DRETS D’IMATGE I D’AUTOR Els tres finalistes autoritzen als organitzadors a reproduir, distribuir, transformar i comunicar públicament les fotografies en qualsevol mitjà de comunicació i activitat publicitària o promocional relacionada amb aquest concurs. Pel que fa a la resta de fotografies participants en el concurs, si els organitzadors creuen oportú publicar-ne un recull, ja sigui en format paper o electrònic, en demanaran prèviament el consentiment als autors.